Tahaaaa Sağlık ocağının verdiği d vitamini mi gaz damlası mı hangisi böyle yaptı anlayamadım kabızlık mi yaptı acaba bu ilaçlar sizde böyle bir sorun oldu mu
Elfgrn Tahaaaa muhtemelen gazı var onun için öyle ikiniyor benim kızım da aynı şekil ayak hareketleri ile veya masaj yaparak destek olabilirsin
bezelyeninannesi Gaz damlası yapmış olabilir bırakın bakalım düzelecek mi bizim de 2 gün kullandık öyle oldu bıraktık düzeldi
crnynr38 Sağlık ocağının verdiği d vitaminini kullanmamalısınız. İçerisinde paraben gibi bir çok zarar veren içerikler ve gaz yapıcı içerikler barındırıyor. Devlet bunu nasıl dağıtılmasına göz yumuyor anlamıyorum. Onun yerine Ocean marka d vitamini öneririm