Zinnurem35 Merhaba arkadaşlar Biz polis lojmanına başvurduk 21. Sıradayız Ama ne zaman boşalır bilgi verilmedi Bu konularda bilgisi olan var mı aramızda ? Hangi tarihlerde boşalıyor veya tayin çıkınca ne kadar süre içinde dairenin boşalma şartı oluyor mesela ?
AA201207 Zinnurem35 öyle bir tarih şartı yok sanırım çıkacak olanların yeni gidecekleri yer için başlama tarihleri vardır ona göre çıkış yapan oldukça sırayla aramalar oluyor