Kelebekelisa Hanımlar dyson süpürge almak istiyorum ortalama 10.000 tl ayırdım bir çok seçenek var kullananlar bu fiyata olanlardan önerebilir misiniz
queen_mom Kelebekelisa bende şurada bekliyim.bizde almayı düşünüyoruz. 7999 TL’ye var ona baktık yorumlar çok iyi ama bilmiyorum
Sedoa_ Kelebekelisa v15 aldım 15 bin civarı v11 kullanan arkadaşım da çok memnun v12 kullanan da. V15 te lazer başlık var diğerlerinde yok sanırım o başlık. Lazer başlıkla inanılmaz toz görünüyor ya korkunç 🥹
Kelebekelisa Sedoa_ gördükçe süpürürüm bence de çok korkunç 😂 ama işte böyle farkları bilmek için sordum teşekkür ederim
Sibelmuc Dlshnn3 hepsinde yok lazer ucu ekstra aliniyor.V15 te mesela detect+ta yok ama detect + absolute da var.
ikikizannesi Kelebekelisa v8 absolute kullaniyorum memnunum imkan varsa cekim gucu yuksek olsun yoksa v8 tavsiye ederim yenilendi ztn
Kelebekelisa Huma_kus34 😂 peşimizde süpürge gezdirmek istemiyoruz isyaan 😂 robot süpürgem de var benim ama o günlük süpürmeye iyi oluyo dip köşe koltuk yatak süpürmek için bi dyson şart
Sibelmuc Kelebekelisa Ben v11 absolute extra pro kullaniyodum 3 yil sonra arizalanmisti ama en en iyisiydi gercekten Maalesef artik uretilmedigi icin bize v15 detect absolute gonderdiler.Ondan da cok memnunum ikisini de oneririm kesinlikle
Kelebekelisa Sibelmuc şazer uç önemli mi yani tek artısı tozları daha iyi görebilmek sanırım dimi benim için aslında öekiş gücü temizliği daha önemli
Sibelmuc Kelebekelisa bence çok gereksiz bi parça.Kesinlikle zaten güzel süpürüyor bide detaylı görünce manyak oluyosunuz ahsjkd
Elf123 Kelebekelisa iki gün önce aldık v12 uzun zamandır süpürge kullanmadığım için kolumu yordu hamlanmışım 🙂 diğer modellerin haricinde düğmesi var oraya basınca çalışıyor elinizle devamlı basılı tutmanıza gerek yok ben o yüzden bu modeli seçtim çekimi mükemmel zaten.
Kelebekelisa Elf123 diğerlerinde devamlı basılı mı tutuluyomuş ondan bile haberim yok yarın mağazaya gidicem da bugunden fikrim olsun istedim teşekkür ederim
Kelebekelisa SCerenY evet şuan almak istediklerim hep o düzeyde sanırım 10 bin değil 15 büne alıcam en az
SCerenY Kelebekelisa bütçeniz el veriyorsa biraz yükseltmeniz daha iyi olacak. Uzun vadeli kullanacağınız bir şey zaten