Annişler benim normalde de saçım çok dökülüyordu önler resmen seyrekleşmişti hamilelikte çok güzel dolgunlaştı doğumdan sonra hepsi yine gitti
Normal bir dökülme gibi değil kan tahlillerimi hep yapıyorum ön taraf resmen seyrek memnun kaldığınız yaptığınız bakımlar var mıdır 🥺
Biberiye suyunu duydum bugün onu yaptım bakayım fayda edecek mi🤔