Arkadaşlar merhaba oğlum tam 4 ay 10 günlük 2 3 gündür çığlık atmaya başladı ve bağıra bağıra ağlıyor ne yapsak susturamiyoruz asla oturmuyoruz bi annemde bi bnde ama yinede memnun değil baş ağrılarımız tutuyor hem kizıyorm hem üzülüyorum nasil başa çıkacağım bilmiyorum annemde gidecek tek kalacağım yakında ve burada kimsem yok…😔