1_prensesannesiii Arkadaşlar adetim 1 gün gecikti yaptım.bu şekilde çıktı kan verdim sabah 0,2 çıktı sonra kanama oldu hastanede kan verdim 2,30 olmuş doktor hamilelik yok dedi bugün tekrar test yaptim bu şekilde çıktı sizc cokmu yeni acaba yokmu
Aysegul93 1_prensesannesiii teste göre var işte kabak gibi varım diyor ama siz kan takibi yapın varsa artış olacaktır