Kızlar ablamın 8 yaşında haftanın bir günü rehabilitasyon eğitimi alan kalan 4 günü kaynaştırma öğrencisi olarak okula giden bir kızı var.
Çok fazla özveri ve emek istiyor derken hesapsız bir hamilelik sonu kardeşi oldu yeni.
Kardeş acaba ona iyi gelir mi yoksa haliyle azalan ilgiden daha mı içine kapanır?
Kahrediyorum kendimi yeğenim her geçen gün sanki daha kötüye gidecek gibi geliyor .. 🥺
Hala göz temasında sıkıntısı var,hareketleri çok aşırı oturması kalkması . Asla söz dinlemez
Çok dağnıktır
Asla ödevlerini kendisi yapmaz zorla yaptırırlar. Yalnızlığı çok sever kendini odaya kapatıp tablet alıp saatlerce odada oturur kendi başına.
Sanki biraz toparlıyor derken şimdi bu bebek ? Bu durumu yaşayıp ta örneği olan varsa fikirlerinize ihtiyacım var