Elifadacakmak Kızlar bebeğim 3 aylık üst damakları böyle . Sürekli elini ağızına götürüyor salyası akıyor
Elifadacakmak Elini ağzından çekmiyor ama. Çok huysuz sürekli salya akıtıyor . Damakları da beyazlaşmış
Ozgesen48 Elifadacakmak dişlerin çıkma sırası yok ama ben başka birşey sormak istiyorum size ..dudak bağı bakıldı mı bebeğinizin
Elifadacakmak Ozgesen48 dil bağını duydum da dudak bağını ilk kez duyuyorum . Dudak bağı olunca ne oluyo? Ben dudağını kaldırdığım için öyle oldu
Elifadacakmak Ozgesen48 kendi dudağımızı da kaldırınca öyle olur ya . Şimdi siz deyince aklımda soru işareti kaldı
Ozgesen48 Elifadacakmak dudak bağı da var ..emerken üst dudagi yukariya katlanıyor mu? Yanlış bilgi olmasin , üst dişleri ayrik gibi..bi bakın isterseniz internetten bir de kontrolunuzde doktorunuza sorun ..