Hulyaa123 vanilya şurubu ile de deneyebilirsiniz az önce posta hazır bebe bisküvisinin yararlı olmadığını verilmese daha iyi olacağını okumuştum evde yapılan bebe bisküvisi daha iyi falan diyordular ☺️ üstte kalsın diye de yazmak istedim bisküvi hakkında kendi fikrim yok aynı şekilde benim oğlum da mamayı çok zor içiyor bende zor yediriyorum