Kızlar hepinize merhaba 35 günlük bir bebeğim var süt alerjisi var onun için diyet yapıyorum . Birde geçmeyen hiriltisi vardı doktora götürdüm yenidoğan bebeklerde nefes borusunun yada yemek borusunun tam hatırlamıyorum, hemen gelişmediğini bu hiriltinin ondan sebep olduğunu zamanla düzeleceğini söyledi ama yinede içim rahat etmedi sizlere bir sormak istedim . Varmı bebisinde böyle birşey olup sonradan düzelen bazen kusunca nefessiz kalıyor ödüm kopuyor