Merhaba sevgili anneler deprem bölgesinde yaşıyoruz! Burda salgın var herkes bebeğim 54 günlük dün hapşırma ve öksürük şikayetiyle hastaneye gittik doktorumuz prospan şurup verdi kullanmaya başladık sabah calpol vermek zorunda kaldım burnu tıkanık sürekli öksürüyor varsa tavsiyeleriniz alırım :(