Bebeğim bir hafta sonra 2 aylık olucak. hem gazı var hem de tuvalete çıkamıyor. Uyuduğu zamanda sürekli ıkınıyor ve yarı uyanık şekilde bizde her ses çıkardığında veya ikindiginda salliyoruz uykuya dalıyor. Yeterli derecede uyuduğunu düşünmüyorum yardımcı olur musunuz