Postu görünce yazayım dedim hemen. Oğlum 1 yaşında. Bugün aldım pipetli suluk. Pipet kısmı suyun içindeyken parmağınızla pipetin ağız kısmını kapatın çocuğun ağzına götürün ağzıyla çekmeye başladığında parmağınızı kaldırın. Suyu çekmeyi o zaman anlıyorlar. 2 kere öyle yaptım. 3.sünde direk sulukla verdim çekip içmeye başladı. Şimdi elinden bırakmıyor 😊 en kolay böyle öğreniyorlar.