Adenmoms68 Merhaba arkadaşlar yirmi günlük bir anneyim son bir haftadır emzirirken kolumdan belimden göğsüme doğru cekiliyormus gibi ağrı oluyor bide sormusken bişey daua sorayım emzirirken diğer göğsümden süt geliyor normalmi bu gelirken de ağrıyor ama
mhdmraa Adenmoms68 bel kol ağrısını bilmiyorum belki tutuş pozisyonuyla alakali olabilir ama diger gogusten süt akması normal bir durum sut akarken sızlar
Gencebru Adenmoms68 evet birinden emerken diğerinden de akıyor ilk zamanlar sonra düzelecek merak etme :)) evet ağrı da diğer arkadaşların dediği gibi tutma pozisyonundan veya benim gibi kendini çok kasıyor olabilirsin ilk zaman uzun uzun da emdiği için o sürede iyice tutulur ağrı yapiyodur. Sabırlı ol hepsi geçecek dayan güzel anne :)
Mommymom_ Adenmoms68 benimde sızım sızım oluyo göğüslerşm ağrıyo birinden akarken diğerinden de akıyor
Mommymom_ Adenmoms68 benimde sızım sızım oluyo göğüslerşm ağrıyo birinden akarken diğerinden de akıyor
Guly1 Adenmoms68 cok normal sutunuz akarken oluyor yeni dogdugunda emzirme saati geldiginde emzirmeden bile sizliyodu, ya da bebegimin yuzu gozumun onune gelse kokusunu duysam sizlardii simdi cok nadir emerken belki terbiye oldu ve azaldi tabi
mhdmraa Adenmoms68 evet çok normal ilk zamanlar çok olurdu sonradan azaldı hala oluyor ama ilk zamanki gibi ağrılı ve hassas değil