Kızlar oglum bugün bir yaş aşısını oldu hemen banyo yaptırılmaması gerektigini biliyorum fakat eve geldigimizde temizlik kovasının içindeki suyu üstüne dökmüştü mikrop kapmasın agzı yüzü yara olmasın diye mecburen duş aldırdım bir sorun olurmu acaba aklım kaldı