4 ay 10 günlük oldu uyutulacağını anladığında ortalığı yıkıyor memede uyutmaya çalışsam yanından asla ayrılamıyorum banyo bile yapamıyorum hayattan yediğim içtiğimden hiç zevk almıyorum yapayalnız hissediyorum sanki tek başıma yaptım sadece benim bebeğim gibi hem ona bakmak hem eve bakmak zorundayım herşey benim üstüme yıkılmış gibi geçecek sabret herkesten aynı şeyleri duyuyorum ben 4 aydır bir kere bile 4 saat aralıksız uyumadım artık kendimden korkuyorum ona bakamamaktan korkuyorum