Kızımın başlarda da böyle kabarıklar çıkmıştı vücudunda da vardı ama bize bir isilik dediler bi alerji dediler süt ve süt ürünlerini yemedim bir aralar sonra doktor mustelanın atopik ciltler için olan kremini önerdi ve geçmişti kabarıklar sonra ben yemeye devam ettim ve olmamıştı 3 aydır bir kaç gündür yine bu tarz çıkmaya başladı boynunda ve yüzünde var biraz terliyorda bu aralar sizce ne olabilir ? Şuan 5 aylığız

