Banyodan sonra bebek yağı ile yagliyorum 2 günde 1 banyo yaptırıyorum ama vücudunun kuru olduğunu hissediyorum. Bacak kısmında falan böyle soyulur gibi birşeyler oluşmuş. Kullandığınız doğal bir krem, losyon öneriniz var mı. Veya ne yapmam lazım bunun için önerilerinizi bekliyorum