Streptekok benımkıde aynıydı ben damlattım ıkı kulagına hatta bırazda tuzla karıstırık koyduk ıkı kulagına ıkssr damla koydum sutumden oyle ustune bır guzel yattı yatmayan cocuk ama dahafa damlatmadım sonradan alısıyormus agrıma tekrarlıyormus oyle duydum ben son care koydum sutu cunku hıc uyumuyordu elı hep kulagındaydı oyle işte ..