Merhaba ben ikizlerimle 1,5 ay önce başladım doktorumuzun tavsiyesiyle ek gıdaya 1 ay sonra da artık kahvaltı ara öğün ve akşam yemeği şeklinde ilerledim son 2 haftadır ama kabız oldular gibi ara öğünde genelde 3 gün kuralıyla yeni birşey deniyoruz ve öğünlerimizde tadım gibi çok yedirmiyorum oyüzden sık yediriyorum acaba öğün sayısı fazla mı dersiniz ? Birde genelde yaptıklarımı tek çocuğa gibi yapıyorum ikisine yediriyorum yani günlük bir buçuk çay bardağı yiyorlar gibi düşünebilirsiniz kişi başı acaba çok mu ondan mı kabız oldular ? Birde geçen hafta kahvaltılarında muz ağırlıklı beslenmişlerdi belki oda etkilemiş olabilir bu hafta hiç vermedim oyüzden kaka yaptılar ikiside ama zorlanarak