Arkadaşlar merhaba benim ablam sabah hastaneye gitti bir aydır falan hatta bir aydan fazla kanaması oluyor da her gün biz Adana’da deprem bölgesinde olduğumuz için araya deprem girince randevu almıştı fakat gidemedi şimdi sabahta şehir hastanesine gitmiş doktor ultrasona bakıp yumurta büyüklüğünde tümör var demiş kanser olabilir kanser bu demiş hepimizin piskolojisi bozuldu onun adına çok endişeleniyorum hangi doktor direk yüzüne kan Serdar kemoterapiden falan bahsetmiş burada bilgili hemşirelerimiz veya bilgili kardeşlerim vardır diye düşünüyorum başına böyle bir olay gelen var mı veya bunla ilgili tedavi gören sürekli kanaması oluyor da biz miyomdan şüphelendik sizce nedir lütfen yardımcı olun başına böyle bir şey gelen var mı korkuyoruz