Merhaba hanımlar oğlum 15 aylık karşı komşum bakıyor ben 2.5 gün çalışıyorum ama çok ağlıyor hiç durmuyor diyor nasıl alıştıracağım tecrübeli annelerden yardım istiyorum gurbetteyiz oğlum sadece benimleydi o yüzden bana çok düşkün nasıl aşacağız bilmiyorum