tgbmhr kendi arabanızla gidiyorsanız hiç korkmayın ben ikizlerimle fazlaca uzun yol yapanlardanız,çoğunlukla uyuyorlar zaten,belli noktalarda duruyoruz oynatıyoruz biraz rahatlatıyoruz sonra yola devam,otobüs yolculuğu yapacaksanız renkli kitaplarla bolca konuşarak idare edilebilir,benim kurtarıcım en sevdikleri oyuncaklar ve zeka kartları oldu,ikizlerim 7,5aylıklar bu arada..