Kızım 5 ay 11 günlük. Aylık kontrolüne gittiğimizde dr 7250 kg dedi ve ek gıdaya başmamızı söyledi. Şuan vermem gereken meyveleri ve sebzelerin hepsini tattırdım. Yalnızca yoğurdu ve elmayı sevdi. Elmanında suyunu içti. Hiçbir şekilde sebze sevmedi. Ağızına gelen besinleri yutamıyor öğürüyor. Kızım zaten ne emzik ne de biberon tuttu. Sadece benden besleniyor. Bu süreç düzelir mi? Yani yemeyi yutmayı zamanla öğrenir mi? Zor bir sürece başladık 😕