Merhaba, ilkbahar/yaz günlerinde kullanabileceğim parfüm arıyorum. Genellikle kullandıklarım Versace Crystal Noir (imza kokum), Versace Purple ve Bright Crystal sevdiklerim arasında. Daha bir çok klasik dediğimiz parfümleri denedim. Viktor Rolf Flowerbomb, Narciso Rodriguez Poudree veya Narciso Rodriguez Ambree kullanan var mı? Fragrantica sitesinden çok araştırdım. Beğenenleri de var nefret edenleri de. Bunların yanı sıra dikkat çekici, çiçek kokuları, çok pudralı anne kokusu olmayan, lolipop gibi kokmayan bir parfüm arayışındayım. Önerilere açığım bugün gider test ederim önerileri. Şimdiden teşekkürler 😊