Yardıma ihtiyaçsın var 14 günlük kızım var emziriyorum ve mama takviyesi yapıyorum kullandığım mana sma optipro ve bu mama bizde çok gaz sancısı yapıyor kakasını zor yapıyor doktorumuza danışıp mamayı değiştirdik daha denemedim onu ama bu gaz sancısı için ne yapa bilirim damlalar verildi hiç bir işe yaramadı bu sıkıntıyı çeken varsa acil bilgi vere bilirim mi lütfen !! Bir de bu diş çıkarma gaz giderme gibi kolyeler var acaba doğru mu kullanan varmı varsa nerden aldığını nasıl olduğunu anlata bilirim mi ?????