balamir_ Merhabalar bebeğim 2 aylik kontrole gittik doktor gazi var diye bu cayi yazmis eczaneden aldik 30ml olarak 3 kere ac karnina ver dedi ama üzerinde 6.ay ve sonrasi yazıyor. Daha önce kullanan var mi?
NilDenizimm balamir_ ben kullandım ama öle 30 ml felan değil en fazla 3 4 çay kaşığı veriyordum gazini o zaman çıkıyordu aynı zamanda kendimde 2 bardak içtim
espalp balamir_ humananın kimyonlu rezenesinden verin dedi çocuk doktoru bize. Birkaç tatlı kaşığı veriyorum günde 2-3 kez çok iyi geliyor. Kendime demliyorum birazını ona ayırıyorum 🙏🏻
NilDenizimm balamir_ kaynamis 1 bardak suyun içine 1 tatlı kaşığı koyup karıştırıyordum hemen eriyor zaten. Ilıyınca 3 4 kasık veriodum kizima geri kalanını kendim iciyordum
PinkyMom “balamir_ Ben kimyon tohumu kaynatıp veriyorum 3 çay kaşığı o da etki ediyor kendim de içiyorum kimyon rezene falan bizde 2aylığız bu arada
fatmakaraca o önlem için yazılıyor bende küçükken kullandım, kaynar suya atın ve 1 dak sonra ocağı kapatın
Erencinarinannesi balamir_ ben maflor damla + kullanmıştım 2 şişe 2. Tam bitmeden sorun çözülmüştü bitirmemiştim
kubraege balamir_ 30 ml fazla gelir ama birkaç çay kasigi verebilirsiniz, birde sab simplex diye bir gaz damlası var bizi çok rahatlamıştı gaz dönemlerinde 😊
AygulSina balamir_ bende verdim rezene ama benimkinde dogumdan itibaren yaziyordu eczanedeki kadin ne kadar icmek isterse okadar ver demisti
Ozgetumurlenk balamir_ Ben kullandım canim cok cok iyi geldi kızım 6. Ayına gecti ben hala kullanıyorum ona