Merhaba oğlum 5 ay 3 günlük henüz ek gıdaya başlamadık sadece anne sütüyle besleniyor ama ben yanında yemek yerken aşırı tepki veriyor yalanıyor en son artık bana neden vermedin der gibi ağlamaya başlıyor ciğerci kedisi gibi tabiri caizse yemeği zor yiyorum bebeği böyle olan var mı normal mi 😊