Kızlar merhaba bebeğim bir hafta önce sol ayağını burktu incitti ve yarım alçıda kaldı ayağı kontrolde alçıyı çıkardılar ve 8-9 gün alçıda kaldı doğal olarak sol ayak tembelleşti ayağa kaldırıyorum basıyor ama gitmiyor yere çöküp emeklemeye başlıyor bebeğim 14 aylık tam yürüyeceği zaman böyle bişey geldi başımıza ve bi daha korkup basmamasından korkuyorum sizce düzelir mi bu durum korkudan adım atmıyor