Canım merhaba normalde bu platformda çok yorum yapan birisi değilim. Sana yazmak istedim benimde bebeğim bugün 52 günlük oldu 15 günden beriz gazı var geceleri sürekli uyanıyor kıvranıyor sancılanıyoe metsil, sam simplex, kullandım fayda görmedim. Acı elma yağı ada çayı yağı siye geçiyor onu kullanıyorum ebe önermedi ama kullananlar var size bırakıyorum dedi çevremdeki bebeğini büyüyenlerse hep kullandı biliyorum ebe öyle söylediği için çekindim fakat 3 gün önce aldık ayaklarının altına sürüp masaj yaptım çorap giydirdim. Birde göbek deliğinin çevresine bir iki damla sürüp masaj yaptım bebeğime iyi geldi. Gece 4-5 saat deliksiz uyuyor kendim emzirmek için kaldırıyorum. Ben faydasını gördüm acı ve tatlı diye iki ayrı çeşiti var acı kullanılıyor bende acı aldım.