Ruya_sahin35 Merhaba 3 ay 23 günlük kızım 3 gündür sadece uykuda içiyor mamasını asla ve asla uyanikken kabul etmiyor benim gibi yaşayan var mi bu ne kadar sürüyor atak falan mi ne yapicam gerçekten bilmiyorum artık
Oziizo Ruya_sahin35 3,5 aylıktı benim onu beslediğim şekilde beslenmeyi reddetti. Uykularında verdim. Uykubdesen yarım saate düştü. Şu an 4 ay 20 günlük hala devam. Çok çözüm aradım ben de ama yok. Doktor bi şekilde yedireceksin dedi. Bi de aplayıp sızlama da yok aç mı desem. Allah kolaylık versin
Cocolingo Ruya_sahin35 bende bir ay kadar böyle uykuda verdim sadece mama kullanıyorduk sonra damlalıkla şırıngayla derken 1 yaşına girdi hala şırıngayla veriyorum oda binbir oyun yaparak, biberonla asla almıyor isterse 10 saat aç kalsın içmiyor.
Vmerve Ruya_sahin35 Merhaba Bebişler 3. Ayına girince beslenme reddi meme reddi yaşıyorlar benimki de öyleydi mama veriyordum kesinlikle biberonu istemiyordu çok az içiyordu keyfine bıraktım bende sonra sonra düzeldi. Doktora sormuştum büyüdükçe dışardaki uyaranlar dikkatini dağıtıyor tv yada başka ses ışık yanınızda bulunan başka biri olduğunda hiç beslenmek istemezlermiş. Daha loş ortamda sessiz ortamda dene demişti bana
Ruya_sahin35 Oziizo Oziizo gerçekten ağlasa bu kadar zoruma gitmez ama icmemesi beni çok derinden yıpratıyor
Oziizo Ruya_sahin35 çok iyi anlıyorum. Sanki onu beslemeye değil de zehirlemeye çalışıyorum öyle ittiriyor biberonu dudaklarını büzüyor ağzına akanı yutmuyor. Allah kolaylık versin
Emmosch @Ruya_sahin35 benim de öyleydi,2,5 aydan sonra hiç mama almadı,hep memeyle idare ettik 2 ay,hatta son götürdüğümde 250 gr almıştı,yine de yemiyordu,şu an 4 ay 18 günlük yeni yeni başladı tekrar almaya,sabredin bir süre geçiyor
Hale0108 Ruya_sahin35 amin hatırlamıyorum o zamanki kilosunu ama iyiydi kilo hem meme hem mama gidiyorduk önce meme reddi oldu sonra mama şimdide ek gıda pek iç açıcı değil
Burcu2614 Ruya_sahin35 inşallah geçicidir bu dönemin. Benim kiziminda ayni oldu Bi süre uykuda yedirdim hep sonra uykuda da yememeye başladı şimdi 9 aulik olmak üzere hala biberon almiyor kaşıkla yedirmeye devam ediyorum. Onuda zorla 1 saatte anca bitiriyoruz.