Hanımlar. 1 yaş aşısını yaptıran var mı?
guzelbebekk evet 14 aylık gerçi 2 ay oldu
guzelbebekk evet yaptırdım niye ki
guzelbebekk yapdırdım nedn ki
guzelbebekk evet
guzelbebekk evet yaptırdık ama su çiçeği aşı yoktu ellerinde bu ay sonu yaptırıcaz onuda
guzelbebekk yaptirmistim