G_MERAL kullandım canm düzenli kullandım hem de özel bir marka ama Ankara’daki doktorumuz da ebemiz de 2 yaşına kadar anca kapanır dedi Denizli’ye geldim eşim görevli olunca buradaki sağlık merkezinde yaptırdım aşısını kontrolünü de yaptılar ebeler telaşlandırdı beni benim ebem son derece ilgisiz alakasız buradakiler köy yerinde görevli o kadar ilgililer ki hemen doktora gidin dediler herşeyini baktılar bende biraz baktım internetten alakası yok o sebeblerle anlamadım