Üç gündür nezleyim hafif boğaz ağrım oluyordu sürekli c vitami ve ıhlamur kullandım emziriyorum bebeğimde bugün sabah bir kere burun akıntısı oldu hafif bir öksürük ve huysuzluk başladı benden bebeğe geçmiş midir? Geçtiyse nasıl bir yol izlemeliyim sizce?