Kuzeybabyy İki yaşına girdik her hasta olduğunda orta kulak iltihapı diyor doktor 🥹böyle durumda olan var mı acaba bizim gibi
Mrcannesi Kuzeybabyy hiç kimse cevap vermemiş kızım 6 aylık aynı durumdayım siz ne yaptınız nasıl geçirdiniz bi doktora gittinizmi mahvoldum 15 20 gündğr antibiyotik sürekli
Kuzeybabyy Mrcannesi geniz eti varmış oğlumun sizdede böyle bir durum varsa kbb ye götürün mutlaka geçmiş olsun
Mrcannesi Kuzeybabyy teşekkür ederim kaç yaşındaydı benimki 6 aylık geniz etine bişi yapamazlarki şu an
Kuzeybabyy Mrcannesi burun spreyi ve şurup kullanıyoruz biz ameliyatlık kadar büyğk değil dedi doktor sizde bir götürün ama
Mrcannesi Kuzeybabyy iyileşmiş kulak ama hani sürekli burun temizliği yapmam gerkiyor nemlendirmem sanırım hç yapmıyodum burnunda birşey yok diye tabi götürücem ihmale gelmez kulak
Kuzeybabyy Nurumm12 antibiyotik kullanmadığınız sürece geçmez ilerler tek çaresi maalesef ki ilerleyen durumlarda iki tane antibiyotik kullandığımız oluyor. Burnunun tıkanmaması gerekiyor basınçla kulağa vuruyor direk