Gokturk_ Deletedmom_68 ayyyy hadi inşallah çok sürer mi peki bilmediğim için soruyorum kusura bakmayın 🙈
ilon Seydaaa5 ay benimki hayatta izin vermez böyle ağzını açıp bakayım ne güzel açmış ağzını bebeğiniz 😁
Seydaaa5 Gokturk_ oy masallah gelşyor patlamış biz de tam 1 aydır bekliyoruz ucu gözükmesini ama gelem giden yok doktor çıkmış dedi ama ucu hayla yok
minikMarquez Seydaaa5 huysuz olur mızmız eli ağzında salya akıtır patlayınca rahatlar o kadar eli ağzında olmaz ama patladiktam hemen sonra diş gelmiyor onun uzaması haftaları buluyor sadece bazen bardakta su verirsiniz tık diye ses gelir başka şekilde anlaşılmaz veya hafif elinizle bakın
Seydaaa5 minikMarquez şimdi bizimkinin eli yan kesicilerde sürekli demekki oralar da mı patlatacak önler patladı 1 ay oldu ama hayla tık yok sadece dediğin gibi kaşıkla tık sesi geliyor ucu gözükmüyor ama patladıktan me kadar sonra çıkar
Lalekalbur20 Seydaaa5 elini hep ağzına götürür bazı beklerin salyası akar. Bazı bebekler birden yemek yemeği red eder huysuz olur.
Lalekalbur20 Seydaaa5 calgel diş jeli var eczaneden alın kaşınmayı azaltır rahatlar bebeğiniz. Bir de diş kaşıyıcı verin eline kemirsin dursun😇
minikMarquez Seydaaa5 bizimkiler üç haftanın sonunda göründü doktor değişiklik fark eder kısa sürebilir uzunda
TtazeAnne Seydaaa5 hahahaha ben dişten önceki gece uyanmalarına ve sürekli ağlamalarında biliyorum patladimi dişi rahatlıyor gece uyanmaları bitiyor ağlamıyor o şekilde anlıyorum
Deletedmom_68 Seydaaa5 yaa foto tam net değil ama beyaz sanki çıkmış ucu dimi?🤗çay kaşığının arkasıyla tık tık yaptırsana hissediyor musun
Summ34 Seydaaa5 merhaba kaç aylık bebeğiniz, bizimde ön dişlerin yanlarında hafif kabarma var, ama ön dişte nokta gibi patlamış aynı anda çıkar mi sizce öndeki ve yandakiler
Seydaaa5 Summ34 6.5 canım 20 gündür bekliyorum patlamıştı ucu görünmedi daha aynı böyleyse patlamıştır canım