Anneler şimdi benim bebişkom 6 ay 8 günlük ek gıdaya başladk ama kaşığa daha alışamadı yemek yemeyi istiyo ama dilini nası kullanacagını çözmedi ağzınınaçınca dilinide dışarı çıkardıgı için çorba gibi şeyleri biraz zor içiyor 😅 bunu nasıl aşarız meyve gilesi var onunla katı şeyler gayet rahat yiyor kendisi bende elimle vernce katıları yiyor aşa kaşıgı nasıl halledecez ? Birde sebze çorbasına tavuk suyu katacagm ama şimdi verilebilr mi ? Son sorumda geçenlerde bi misafirliğe gittiğimizde inanışmaz bi şekilde ağlamıştı o günden snra sesi kısıldı mamasını ıhlamurla yapsam olur mu ? Şimdiden teşekkürler ☺️☺️