Mdngny Kızlar modadan falan anlamam doğumdan sonra saçlarımı kestirmeye karar verdim hem kısa olsun istiyorum hemde yeri gelince toplayabileyim yarın kuaföre gidicem beğendiğiniz modelleri benimle paylaşırsanız sevinirim 🤗🌸🌸🌸🌸
Duyulurum Mdngny toplanmaması bazen zorluyor ama kısacık küt saçı seviyorum ben. Kısa saçta en havalısı o bence. Bir de minyonum bana çok yakışıyor 😄
Mdngny Kubraozd çok teşekkür ederim bir önceki kestirdigim model buna benzerdi yine böyle bişey yaptırırım heralde🤗
Mdngny oglumubeklerken zaten katlı saç kestirmem heryerden çıkar toplayınca 😔ama önlerde biraz hareket olsa fena olmaz🤭
Mdngny Duyulurum ne güzel 🌸ama o kadar kısa saç bana yakışmaz bide sürekli düzleştirme gerekir yoksa şekle girmez benimki🤭
Duyulurum Mdngny tabii o da bakım istiyor bebekliyken zor ama tabii aynı zamanda kısa bir kesim olduğu için saça iyi geliyor ucundan kestirmeye benzemiyor 😄
Mdngny Duyulurum benim şuan baya uzadı zaten kestirince çok rahatlicam eminim😃omzumda küte yakın yaptircam ama bağlanacak biçimde🤭