nightingaleyan Kızlar uzuuuuun bi aradan sonra 2 günlük küçük Bi tatile gidicez Sapanca -Maşukiye de göl kenarı bildiğiniz Pansiyon var mı (Bebekle gitmenin sorun olmayacağı bi yer tabi)