Seka26 Pamukprenses40 bizdede buna benzer oldu böyle sivilce gibi yüzünün heryeri doktora sordum sütun yağlı olduğu için olmuştur dedi iki tane krem verdi birleştirip sur bir hafta dedi iki gündür sürüyorum bakalim
Kadifemsii Pamukprenses40 mamada alerji yapabilir hatta başta alerji yapmayan mama bi süre sonra alerji yapabilir . Sıcaktan da olabilir tabiki ama yine de bilginiz olsun gerekli tedbirlerle geçmezse mutlaka doktora görünün geçmiş olsun 🌸
Mavi666 Pamukprenses40 benimki de böyleydi serin tuttuğum gibi geçerdi, doktor isilik demişti, kendi bilgimce böyle söyledim tabii ki doktora götürün endişeniz varsa.
mavituylugeyik1 Pamukprenses40 mama da yapıyordur belki de oda anne sütü muadili gibi bir şey 🤭 ama emin olun ki o aylarda normal 2. Aydan sonra geçmişti benim bebeğimde de 🫠