Durunun_annesii0 evet bende memnun olmayan daha hiç duymadım. Sadece Ayak koyma yeri yok ama oda gerekli bişey değil bence. Zaten farkettiyseniz denk geldiyseniz çoğu restorant cafelerde de ondan kullanıyorlar belki denk gelip koymuşsunuzdur bebeğinizi. Her yeri sökülüyor zaten, kolaylıkla çıkartıp banyoda yıkayabilirsiniz ben öyle yapıyorum ve kirde tutmuyor yani kolay çıkıyor yıkarken.