Umayysvnc O kadar doğal ki😊İlk aylar benim kızım da öyleydi.Bir yere gitmek istemezdim.Sürekli mememdeydi.Hep öyle devam edicek sanıyordum.Ama ona rağmen ne zaman isterse emzirdim yeter ki alışsın ve sütüm artsın diye.Herhalde doymuyor diyordum.Şimdi 4 ay 21günlük.Zamanla emzirme sıklığım azaldı.Şu an 3 saatte1 emiyor.Bazen 2 saatte istediği de oluyor.Veriyorum.Biraz sabır gerekiyor ama uzun süreli emzirmek istiyorsanız bekleyin yakında siz de biraz nefes alabiliceksinizdir😀Sağlıkla büyütün bebeğinizi🥰