Kızlar merhaba. Oğlum 8 aylık. Ek gıdayı kabul etmeyen bir bebek maalesef günde yarım çay bardağı çorbadan başka bir şey yemiyor onu da zorlukla yediriyoruz. Memeye çok düşkün. Kahvaltı yapmadığı gibi ara öğünlük yoğurt meyve vb şeyler de yemiyor. Bu yıl orucumu tutmayı çok istiyorum. Tutsam sütümde azalma olup bebeğim aç kalır mı? Siz neler yapacaksınız?