Leylaozdrgt 25 inde 2 yaşında olacak doğduğundada beni emmesi zaten mama içiyo hala süt aldık geçen gün içmiyo bebe bisküvili,pekmezli,yarı süt yarı su olacak şekilde denedik ama içmiyo önerisi olan varmı
Ysgl26 Leylaozdrgt içmesin süt zaten çok ta iyi bişy değil Yoğurt ve peynir yiyorsa sorun yok. Doktorumuz süt içirmene gerek yok muhalelbeilerine çorbalarına katabilirsin diyo
ikizerkekannesi Leylaozdrgt benimkilerde sevmiyordu dışarda hazır kakaolu muzlu sütler var ya içim pınar vs onlardan aldım tatları daha güzel olduğu için sevmişlerdi süte alışınca yarısını hazır süt yarısını normal süt koydum onada alıştılar şimdi akşam yatmaya yakın normal süt içine nesguik ve bal koyuyorum içiyorlar sizde deneyebilirsiniz
Alya-Sena Leylaozdrgt bende 1yasindan sonra sut vermeye baslicam ama normal sut degl cocuk icin 1 yas ustu devam sutu var onlardan diger kizimada kullanmistim zamaninda. Birde sutun icine pekmez katilmaz demir i emer tam tersi etki eder vitamini almaz