Aysenil_01 Neden böyle oluyor anlamıyorum. Her hafta sütüm azalıyor. Bebeğim aç kalıyor ve ağlıyor. 3 gün var 4. Gün sütüm de azalma oluyor. 5 aylık bebeğim. Neden böyle oluyor acaba ?