Benimde bebeğim burnu tıkalı doğdu şuan 5 aylık hala burun tıkanıklığı devam ediyor bazen 2 günde bir bazen ama genelde ger gece yatırmadan önce serum fizyolojik ile temizledim sonra aspiratör ile çektim doktor temizlemen iyi ciğere inmemiş oluyor dedi hala yapıyorum başlarda çok korkuyordum boğulur diye ama korkulacak bişey yok bebeklerin öksürme refleksi bizlerden daha kuvvetliymiş o yüzden benim gibi evhamlı biri olarak bile korkulacak birşey yok youtubede videolar var uygulama videoları ordan bakabilirsiniz yan yatırıp önce bir burna sonra diğer tarafa yan yatırıp diğer burna serum daha sonra aspiriratörle çekin