Kızlar bebeğim 16 günlük şimdiye kadar Aptamil yedi
Bebelac Gold kabız yaptı içirmedim onu,şimdi Aptamil mamamız bitiyor SMA alayım bu sefer dedim de nezamanda bir mama değişikliği yapabiliriz yani şimdi başka marka alsam bebeğime zarar verir mi yoksa Aptamil de devam mı edeyim