hazo
Merhabalar, bebeğim 3 aylık meme+mama veriyordum ilk zamanlar sütüm yetmediği için. Daha sonra sütüm çoğaldı sadece meme devam ettik 2 aylıkken mastit oldum sol göğüsten(göğüs ucum yoktu bu arada) solu emmedi sertlik uç kısımda olduğu için.
mecbur sağarak vermeye başladım sol memeyi. Sağı emdikçe ucunu çıkardı ama solu emmediği için maalesef uç yok. Şimdi göğsüm iyileşti de sütümde var ama solu tutmuyor uçsuzluktan ,sağıyorum sağdığım sütüde artık içmiyor biberon reddi var . Eski iştah kalmadı ,Sürekli elini emiyor sanırım biberondan bıktı tam anlamıyorum da.Haliyle doymadığını düşünüyorum. Sağı öyle güzel emiyo sol kalıyor , solu tutsa emer de aslında😔 biberonda almıyor. Sadece sağı emmeyle doymaz ki di mi ? Ama inatla biberon istemiyor artık.Solu tutması için ne yapmalıyım sizce ya da biberon alması için,yardımcı olur musunuz lütfen