Merhabalar oğlum 3 yaşında geçen sene wolf parkinson white sendromu kondu yani bizim anlicağımız dilde söyleyim kalbinde fazla damar var. Ataklarında halsizlik kusma ve rengi bembeyaz oluyor. İlaç kullanıyoruz. Anjiyo olduk ama damar donduruldu ve tekrar geldi hastalık biraz büyüsün tekrar anjiyo olması gerek busefer kesin çözüm için o damarın yakılması gerek. Ama her atak benim ömrümden ömür götürdü.bu hastalığı yaşıyan bilen birisi varmı?