Hayırlı cumalar ben iki ay kulandim ,memnun kaldim sağlık açısından durdurdum süt vermeye bebeğime ben ilk önce pompala sağıyordum şişeden verip içiyordu bir göğüsümden 150 ml çıkıyordu diyetini sağıp buzdoluabina koyurdum diğer emzirmeye isitip sicak suda veriyordum anne sütü her 2,5 saate bir doluyor memeye doktorum tavsiyesi buydu bana dedi nekadar taze süt verirsen okadar iyi depolama dedi ben depolamadim diprizde umarim yardimci olmuşturum